با ماتماس بگیرید 09126848549 | 09120722491 | 77791751

خانه » درباره ما » مشتری مداری » مشتری مداری

مشتری مداری

  • مشتری مداری

  • رضایت مشتری

  • تضمین کیفیت

  • قیمت مناسب

  • احترام به مشتری

  • نقاشی ساختمان

مشتری مداری

“هدف ما جلب رضایت مشتریان است”
مشتری مداری چیست؟ بر اساس تعریف مشتری مداری عبارت است از نوعی فرهنگ سازمانی که رفتارهای لازم جهت ارزش گذاشتن به مشتریان را به بهترین شکل ممکن ایجاد می‌نماید. همچنین بر اساس تعریفی دیگر مشتری مداری عبارت است از برداشت مشتریان از برآورده شدن خواسته‌ها و انتظارات آنها.

احترام به مشتری:

اولین انتظار هر مشتری احترام است. اصولا همه ما دوست داریم که دیگران به ما احترام بگذارند و این خواسته زمانی که در جایگاه مشتری هستیم، بیشتر نیز می‌شود. به کارکنان خود آموزش داده شده تا در هنگام گفتگو و برقراری ارتباط با مشتریان، با نهایت ادب و احترام رفتار نموده و حتی بیش از انتظار مشتری به او احترام بگذارند. طبیعی است که مشتریان نیز در مقابل احساس خوشایندی داشته و قدردانی خود را با وفاداری نشان خواهند داد.

کیفیت محصولات و خدمات:

برای هر مشتری کیفیت کار و خدمات مهمترین عامل در وفاداری از یک پیمانکار است. مشتری ممکن است قیمت بالاتر و یا نکات منفی دیگر را تحمل کند اما مطمئنا کیفیت پایین کالا و خدمات را تحمل نخواهد کرد. برای نگهداری مشتریان، ما تاکید زیادی بر حفظ کیفیت کار و خدمات خود داشته و در صورت عدم رضایت مشتری از کیفیت، به بهترین نحو به دنبال جبران و کسب رضایت مشتری خواهیم بود.

فراهم نمودن کالاها و خدمات مورد نیاز:

مشتریان در هنگام مراجعه انتظار دارند شما تمام خواسته ها و خدمات مورد نیاز آنها را فراهم نمایید. این ویژگی موجب ایجاد حس اطمینان و آرامش در مشتریان  می‌گردد.

سرعت و دقت در خدمات:

یکی از انتظارات مهم مشتریان، دریافت خدمات در کوتاه ترین زمان است. بنابراین با کارکنان مجرب و کارآزموده که در آن بتوانیم به دقت و سرعت به درخواست‌های مشتریان پاسخ دهیم، بسیار اهمیت دارد. و همواره مشتریانی راضی و خشنود خواهد گردید.

مشتری مداری با قیمت مناسب:

در عصر اینترنت، مشتریان می‌توانند به سرعت قیمت سایر تامین کنندگان را بدست آورند. بنابراین درصورتیکه قیمت با کیفیت ارائه شده متناسب نباشد، مشتری را به زودی ترک خواهد نمود. همواره سعی می کنیم تا قیمت ما نسبت به خدمات  نقاشی ساختمان در سایر افراد پایین تر بوده و هوای مشتریان را داشته باشیم تا با کمترین هزینه بهترین و با کیفیت ترین خدمان را دریافت کنند.

رضایت کارکنان:

رضایت کارکنان یکی از عوامل ضروری برای رضایت مشتری است. در صورتیکه کارکنان شما از میزان حقوق خود ناراضی باشند، انگیزه خوبی نیز برای حفظ کیفیت خدمات  نخواهند داشت. همچنین نمی‌توان انتظار داشت که با روحیه‌ای مناسب و نهایت احترام با مشتریان برخورد نمایند. بنابراین طبیعی است که این نارضایتی به مشتریان هم منتقل خواهد شد.

نگران نباشید…

ما به فکر شما هستیم . یکی دیگر از جلب رضایت مشتری حفظ و نگهداری لوازم و اثاثیه منزل میاشد در غیر اینصورت نتنها کار انجام شده بی ارزش خواهد بود بلکه مشتری راضی نبوده و تداوم مشتری مداری از بین خواهد رفت. در واقع تیم نقاشی ایران می آیند و یک زیبایی به وجود آورند و هیچ گونه ریخت و پاش و به هم ریختگی بوجود نخواهد آمد این اطمینان به شما داده میشود چون ما قبل از شروع کلیه لوازم قیمتی و تزئینی شما ؛

  • کمد ها
  • کابینت های آشپزخانه
  • داورها
  • تلویزیون
  • مبلمان
  • لوازم نصب شده در سرویس ها
  • شیشه ها و آینه ها
  • ویترین ها
  • وسایر اقلام مو جود در منزل…

…را کاور کرده و در صورت لازم با نایلون می پوشانیم و (اسباب و اثاثیه را) همانگونه تحویل میدهیم که تحویل می گیریم، کف خانه را در صورت لازم نایلون کشیده تا کاشی ها و پارکتها و لمینتهای نصب شده آسیب ندیده و رنگی نشوند در مواردی غرنیز های نصب شده چوبی بوده و برای حفاظت آن در برابر رنگها با استفاده از چسب و کاور بصورتی که رنگی نشوند کاور میگردند .

نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان

نتیجه تصویری برای عکس دکوراسیون خانه

یکی دیگر از مهم ترین زیبایی و تزئینات خانه کلید ها و پریز های نصب شده بر دیوار های منزل می باشد ما ابتدا کلیه کلید ها و پریزها را از مغزی جدا نموده و پس از رنگ آمیزی آنرا شسته و تر و تمیز جای خود قرار میدهیم …

ارسال تیکت – محاسبه آنلاین هزینه نقاشی

 ما را در اینستاگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 3 =